Ofertas publicadas

Elementary Teacher 6-12

Valencia Montessori School (Valencia, Spain)

Valencia Montessori School is looking for an experienced Montessori AMI Elementary Guide.

• Job Start in 2019
  • Competitive salaries, generous vacation time and a supportive, harmonious work environment.
  • Contrat Type: Full Time

Elementary Teacher 6-12

Casa del Mar Montessori (Marbella, Spain)

Teacher and administrator with AMI training

• Elementary 6-12
  • AMI certified Guide
  • AMI certified Assistant
  • Native English speaker

If you would like to be part of a very supportive team in a vibrant Montessori community with a strong set of core values please, drop us an email.

¿Quieres publicar una oferta de empleo?

Puedes publicar una oferta de empleo en la página web de AME.

– Da de alta tu anuncio en el formulario

– Procede al pago Online

Los anuncios estarán disponibles durante 3 meses.

El máximo de palabras por anuncio es de 100 caracteres.

Precios: Socios AME 40€ / No Socios 50€

Recuerda indicar tu nombre y apellidos en el proceso de pago

Alta anuncio

Pago Online