Ofertas publicadas

AMI Children´s House

Madrid Montessori

Madrid Montessori School is looking for a native English speaker with knowledge of Spanish or bilingual (English/Spanish) AMI Children’s House Co-Teacher or Assistant Guide to work full time in one of our 3-6 environments from January to June 2022, with the possibility of extending the role throughout the 2022-2023 school year.

Our school is an English immersion Montessori programme located in Madrid’s city center, with a community of 135 children. We are nearly 16 years old, having evolved from one small Children’s House in 2006 to our current size: one Infant Community, two Children’s Houses, and three Elementary environments. We are an international group of Montessorians who strive to uphold AMI principles in our daily work with the children.

We have one opening on our team, which could be filled with either a Children’s House Co-Teacher (which would suit an AMI 3-6 trained guide) or an Assistant Guide (would suit an AMI 3-6 student who is currently in training or an AMI 0-3 trained guide). The ideal candidate is a person who is deeply committed to Montessori theory and practice, and who embraces personal growth and a love of learning. The work at Madrid Montessori is collaborative and focused on the best interests of the children we serve.

If you wish to apply for this position, please send your CV along with a motivation letter to info@madridmontessori.org.

For more information about our school please visit: www.madridmontessori.org.

Guía Montessori Taller I (Inglés)

AIMS Alcalá de Henares

Buscamos Guía Montessori para TALLER 1 con muy alto nivel de inglés, certificación AMI y experiencia de al menos dos años en el puesto. Ofrecemos contratación inmediata a tiempo completo en una escuela de reciente creación y muy buen ambiente.
Escuela AIMS Alcalá de Henares, Madrid.

Guía Montessori de 0 a 6 Años

Casa Nido Montessori Bilingüe

Los candidatos deben:
Tener experiencia trabajando con niños.

Ser un hablante nativo de inglés / nivel avanzado de inglés

Valoraremos mucho:

Candidatos con un Diploma Montessori certificado por AMI o IMI a nivel de bebés / niños pequeños

Candidatos que hayan realizado un curso de formación para asistentes AMI o IMI

Música y habilidades artísticas.

Compromiso a largo plazo con la escuela.

Conocimientos o experiencia laboral en un entorno Montessori.
———————————————————————————————————————
Candidates must:
Have experience working with children.

Be a native speaker of English / advanced level of English

We will value highly:

Candidates with a Montessori Diploma certified by AMI or IMI at the infant / toddler level

Candidates who have completed a training course for AMI or IMI assistants

Music and artistic skills.

Long-term commitment to the school.

Knowledge or work experience in a Montessori environment.

Guía Montessori Taller I

Internacional Montessori School Sotogrande

Buscamos guía de taller I de habla inglesa con alto grado de motivación para incorporarse al proyecto de ampliación de nuevo colegio en Andalucía, Internacional montessori school Sotogrande .

Se ofrece contrato a jornada completa .

¿Quieres publicar una oferta de empleo?

Puedes publicar una oferta de empleo en la página web de AME.

– Da de alta tu anuncio en el formulario

– Procede al pago Online

Los anuncios estarán disponibles durante 3 meses.

El máximo de palabras por anuncio es de 100 – 150 palabras

Precios: Socios AME 40€ / No Socios 50€

Recuerda indicar tu nombre y apellidos en el proceso de pago

Alta anuncio